Spedizione Gratuita Per Ogni Ordine di più di $ 50 !!!

À propositu di Nyaka

U Prughjettu Nyaka AIDS Orphan

Mission

U Prughjettu di l'Orfanii di Nyaka Aids educa, empowers, è trasfurmà e cumunità vulnerabili è poveri in Uganda, assicurendu chì tutti anu a chance di amparà, crescenu è prosperanu. Immaginemu un mondu induve tutte e cumunità vulnerabili è sottovalutati anu a cunniscenza, e risorse è e opportunità chì anu bisognu di crescenu è di riesce. À u Prugettu Orphans AIDS di Nyaka, credemu chì simu tutti una famiglia creata da Diu, nata ugualmente, cù u duvere di aiutà tutti l'altri. Criemu chì tutti l'omu anu u dirittu à l'educazione, l'alimentariu, l'abbandunatu, a salute di basi, u rispettu, è l'amore.

In u 1996, a vita di Twesigye "Jackson" Kaguri hà pigliatu una volta inespettata. Hè stata vive u sognu americanu. Hà avutu una educazione eccellente è era prontu à spiegà opportunità, viaghjà è divertite. Dopu Jackson hè ghjuntu à fà face cù u pandemicu di l'Uganda à l'HIV / SIDA. U so fratellu hè mortu di HIV / AIDS, lasciendu a cura di i so trè figlioli. Un annu dopu, a so surella morse di HIV / AIDS, lasciandu ancu un figliolu. Hè stata à traversu a so propria sperienza persunale stu natale Ugandianu hà vistu a situazione di orfani in u so paesi di Nyakagyezi. Ellu sapia chì avia da agisce. Pigliò i $ 5,000 salvati per un accontu in casa soia è hà custruitu a prima Scuola di Nyaka. Pudete leghje più nantu à u viaghju di Jackson in u so libru "Una scola per u mo paesi".

Pandemia di HIV / AIDS In Uganda

Più di 1.1 milioni di zitelli in Uganda anu persu un o i dui genitori per l'HIV / AIDS. I dui membri di a famiglia estesa è l'orfanaghjoli affruntanu enormi ostaculi in tentativu di cura di sti zitelli. Questi orfani è l'altri zitelli vulnerabili passanu senza bisogni umani basi chì parechji di noi pigliamu cun primura, cumprese: alimentazione, rifugiu, vistimentu, cura di salute è educazione.

L'urfani in Uganda sò spessu sfurzati à difende per elli stessi, facendu i so rispunsabili per a generazione di ingressi, a pruduzzione alimentaria è a cura di i genitori è i fratelli malati. Questi orfani ponu ancu esse u primu à esse ricusatu l'educazione quandu e so famiglie ùn si ponu permette di educà tutti i zitelli in a so casa

Prughjettu Acqua Pulita

Nta l'ultimi anni, u guvernu ugandese hà spesu milioni di dollari in realizazione di campagne destinate à furnisce acqua pulita cum'è un modu di prevenzione di u colera, a bilharzia è altre malatie di acqua. Tuttavia, u 40% -60% di l'Ugandani anu mancu accessu à l'acqua potable sicura.

Grazie à u Sistema Clean Water Gravity-Fed, chì hè statu custruitu in 2005 à a Scola Primaria di Nyaka, i studienti anu accessu à acqua potable fresca. In più di furnisce l'acqua pulita à Nyaka, serve 17,500 120 persone in trè scole pubbliche, duie scole private, trè chiese, è più di 2012 famiglie in a cumunità. In 5,000, i vostri donazioni anu custruitu un secondu Sistema Clean Water Gravity-Fed in a scuola primaria Kutamba, chì riceve più di XNUMX membri di a cumunità.

I sistemi di l'acqua pulita sò inestimabili in questa regione rurale. Forniscenu acqua pulita attraversu sistemi di tappetti posti in tutta a cumunità. E donne è e ragazze ùn anu più à camminà chilometri à cullà l'acqua, a scola mancante è risicate di assaltu, un avvenimentu previamente cumunu.

Nutrizione Per i Corpi in crescita

Quandu a scola primaria di Nyaka era ancu una scola di dui salotti, i nostri maestri anu nutatu chì i so studienti ùn anu pussutu stà svegliate durante a classe. Hanu vistu chì assai zitelli anu soffre di a crescita stunted è anu avutu ventre di fiori in malnutrition. Quandu u staffu di Nyaka hà visitatu i casali di i so studienti, anu realizatu chì e so nannie ùn anu pussutu pagà abbastanza bè per manghjà. Avemu capitu chì, se andemu à vede i nostri studienti riescenu dumane, duvemu assicurassi chì sò alimentati oghje.

Nyaka furnisce un prugramma di manghjatu à a scola chì hà permessu à i studienti di prufittà di a scola è di rende bè. I pasti gratuiti incuraghjianu i guardiani à mandà i so zitelli à a scola. Per alcuni di i studienti chì campanu in pobrezza estrema, questi sò l'unichi pasti chì vene in un ghjornu. Parechji studienti soffrenu di malnutrimentu cronicu prima di riceve i pranzi in Nyaka è Kutamba. U pesu è l'altezza di i studienti sò monitorizati regularmente per assicurà chì ricevenu u numeru appropritatu di calorie per alimentà i so corpi in crescita.

I zitelli si facenu colazione ogni matina è amanu u so manghjatu. U colazione hè generalmente cumpostu da mil o porridge è un rotulu. Grazie à un rigalu generoso di 200 pollastri, avemu avà ova per alimentà i zitelli una volta à settimana. À u pranzu, i studienti ricevenu un altru pastu sanu chì di solitu si tratta di fagioli, carne o un altru tipu di prutezione, posho (farina di granu biancu finamente macinata misurata cù acqua bollita finu à ch'ella diventa solida), o panna di maize, risu, matooke (una banana pasta), è patate dolce o patate irlandese. I studienti di Nyaka anu carne una volta à a settimana, tipicamente un trattamentu chì hè manghjatu solu una volta à l'annu in casa.

I studienti travaglianu cù i so guardiani à Desire Farm è sò capaci à piglià à pruduce a casa. Stu prugramma include ancu a distribuzione libera di sementi vegetali furnita da Seed and Light Inc.

I studienti

A crisa di HIV / AIDS hà cunsideratu millioni di vita è hà lasciatu 1.1 milione orfani di HIV / AIDS. Ci hè pochi servizii dispunibili in u paese di l'Ouganda, ma ciò chì ci hè pocu solu si pò truvà solu in e cità maiò cum'è Kampala, a capitale. I picculi paesi in u suduveste di l'Uganda sò stati devastati da l'HIV / AIDS, ma ùn ci era nimu à aiutà. In solitu in Uganda un zitellu orfanatu puderia andà à un ziu o una zia per piglià cura ma a crisa hà successu cusì duru chì parechji zitelli ùn avianu nimu à vultà. Parechji si ne sò andati à campà cù e so nanne invechje, alcune à piglià donne in u so paese, è parechje altre eranu lasciate vulnerabile è solu. Nyaka offre oghje servizii à 43,000 orfani HIV / AIDS chì vivi in ​​u suduveste di l'Uganda, ma stimemu chì u veru numeru di i zitelli orfati hè assai più altu.

Nanni

In Uganda, assai genitori cuntanu i so figlioli per piglià cura per elli in età vechja. Parechji genitori sò agricultori di sussistenza è ùn anu micca manera di salvà per a so ritirata. A fiducia di i so figlioli per custruisce una nova casa quandu a so casa attuale diventa impossibile. In a devastazione di l'epidemie di HIV / AIDS, circa 63,000 persone anu mortu da l'epidemie fatale chì abbandunà 1.1 milioni di zitelli. In solitu in Uganda, sti zitelli fessinu curati da e zie. Tuttavia, l'HIV / SIDA hà purtatu tante vite chì generazioni intere di famiglie eranu perse, chì significava chì e nanne eranu l'unica famiglia rimessa à cura di questi orfani. Avà, invece di esse curatatu cum'è età, e nanne cù quale travagliammu sò criandu i so figliulini. Parechje sò troppu poviri per alimentà i figliulini o per mandalli à a scola. U prugramma per a nanna di Nyaka hè stata creata per abilità queste nannie per furnisce case sicure è stabili per i figliulini. U prugramma hè cumpostu di 98 Gruppi Grannii autoformati chì serve un cumminatu di 7,301 nanni in i distretti rurale sud-occidentali di Kanungu è Rukungiri. Ogni nanna chì cresce un orfanu HIV / AIDS hè benvenutu per unisce à un gruppu. I gruppi anu elettu u dirigenza, chì hè sceltu da u so gruppu Granny individuale. Ci sò ancu eletti capitani regiunali chì danu u sustegnu è a furmazione à parechji Gruppi di Grannese. I gruppi ricevenu supportu è guida supplementari da u staffu di Nyaka, ma cun enfasi in i nannii cum'è decisori. Determinanu quale tra elli riceve ogetti donati, assiste à a furmazione, fondi di microfinanziamenti, case, latrine, è cucine senza fumo. Stu mudellu unicu hè cuncipitu per abilità à e nanne à sparte e so cumpetenze, dà un sustegnu emotivo, è scappà da a miseria.

A Fundazione EDJA hè stata fundata in 2015 da Tabitha Mpamira-Kaguri per cumbatte l'abusu di u zitellu, l'attaccu sessuale è a viulenza domestica in l'Uganda rurale. EJDA hà iniziatu dopu à un studiente primariu di novi anni hè statu violatu da un omu di 35 anni. Eppuru chì l'adulti intornu à ella sapianu di a colza, ùn sanu micca per aiutà.

Da tandu, EDJA hà cresciutu per sustene 50 donne è donne di 4 à 38 anni chì anu agressatu sessualmente. U prugrammu furnisce cunsiglii, advocacy ghjuridica è servizii medichi in dui distretti di u Sud-Ovest Uganda, Rukungiri è Kanungu. EDJA combina i sforzi cù Nyaka, chì hà adupratu un approcciu olisticu basatu in diritti umani per 16 anni per serve à e stesse cumunità. A missione di Nyaka hè di finisce u ciculu di a miseria per i zitelli orfani da l'HIV / SIDA è i so nanni in Uganda rurale. E duie organizzazioni anu spartu risorse è servinu à parechji di i stessi zitelli. In 2018, a Fondazione EDJA è Nyaka anu determinatu chì u megliu modu per affruntà l'assaltu sessuale in Uganda era di fusionà e duie organizzazioni. Questu li permetterà di cumminà cumplettamente e so risorse è espansione u prugramma per sustene più cumunità.

EDJA opera un Centru di Crisi in l'ospitale locale situatu in Kambuga. Stu centru furnisce l'intervenzione di crisa, cumprese l'accessu à un esame di colza per cullà evidenza è trattamenti medichi cum'è Profilaxis Post-Exposure (PEP), chì aiuta à prevene a cuntrazione di HIV / AIDS (Custa circa $ 5.00 USD). Questi servizii, chì sò furniti da EDJA, sò tipicamente troppu caru per a maiò parte di e famiglie. Dopu l'esame iniziale, i sopravviventi sò ricuperati trattamenti medichi è cunsiglii per aiutà à andà versu a guariscenza

Se vulete sustene l'urganizazione è fà più cose per sti belli zitelli per piacè cliccate quì.

 

 

Chiudi (esc)

popup Mappa

Aduprate questu popup per incrustà una forma di registrazione di lista di mailing. Alternativamente aduprate com'è simplice chjamate à l'azzione cun un ligame à un pruduttu o una pagina.

Verificazione di età

Clicchendu in input vi verificate chì sò invechja di cunsumà l'alcohol.

Search

Shopping Cart

U Carrettu è bluccata, viotu.
Shop now
x